vineri, 23 septembrie 2011

DECALOGUL CELOR 11 PORUNCI

Domnul K a spus-o
(și DA, sunt mai mult de 11!)

1. Oricât ai fi de deştept, dacă eşti prost, tot degeaba
2. Cele mai frumoase animale de pe pământ sunt (în ordine alfabetică): Calul, Delfinul, Femeia.
3. Nu pun decât pariuri pe care ştiu sigur că le voi câştiga sau pe care ştiu sigur că le voi pierde
4. Când oul se crede mai deştept decât găina, ajunge omletă
5. Un subaltern care nu îşi bârfeşte şeful, înseamnă că îl sapă.
6. Ideile mele sunt precum cărămida: deşi dreptunghiulară, când o arunci în apă face unde rotunde
7. Nu poţi învinge pe cine nu respecţi.
8. Un bun manager e cel care ia cele mai bune decizii, nu cel care are cele mai bune idei.
9. Merită să mergi în parc cu copilul. Vei avea ocazia să întâlneşti mămici semnificative şi surori bestiale.
10. Unii trec prin viata precum inductorul de cale şuntat – pasivi şi paraleli cu calea ferată / viaţa.
11. Femeia perfectă: are, poate, ştie, vrea.
12. Bărbatul perfect: ştie cât, cum, când, ce.
13. Greşelile le fac deştepţii. Proştii fac prostii.
14. Purtam iadul şi raiul în noi, fiecare. Faptele noastre ne înlesnesc accesul la una sau alta.
15. Cariera (muzicală sau nu) a multora (de la noi şi de aiurea) are drept coloană vertebrală schema BBBCCT (Buze, Buci, Buric, Cur, Craci. Ţâţe)
16. Ţi-ai vinde sufletul diavolului pentru copilul tău ?
17. Viata ti se încheie in momentul în care crezi şi începi sa crezi într-un Dumnezeu. Restul (ce ţi se întâmplă după aceea) e un bonus.
18. Nu încerca să repari o greșeală, făcând o prostie!

Altcineva a spus-o

1. Nu dau lecţii şi nu dau pomeni. Când dau ceva, mă dau pe mine însumi.
2. Dacă vrei să ai ce nu ai mai avut, trebuie să faci ceea ce nu ai mai făcut
3. Singurul om mai deştept decât mine sunt eu însumi.
4. Nu oricine te poate jigni.
5. Dacă porcul ar vedea cum arată unii după ce îl mănâncă, s-ar simţi răzbunat.
6. Am o părere şi nu sunt de acord cu ea.
7. Eu am întotdeauna dreptate, mai puţin atunci când nu am dreptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu